sobota 9. dubna 2011

Svědectví č. 3

Svědectví č. 3


Stalo se to více než před deseti lety v ášramu Jadan v Indii. Po večerním satsangu jsme zůstaly tři dívky samy se Svámídžím v jeho střešním bytě v bílém domě. Dvě z nás byly vyzvány, aby mu masírovaly jeho svaté nohy, a já jsem byla jednou z nich. Nikdy předtím jsem neměla příležitost to dělat, ale věděla jsem, že dotýkat se a masírovat lotosové nohy svého gurua je velká věc.

V tu dobu jsem si myslela, že mám velké štěstí a že bych mu měla být opravdu vděčná za tuto příležitost. Po chvíli začal být unavený a přešel z křesla do pohodlné velké postele.

Vyzval nás, abychom přišly blíže, takže na začátku jsme seděly na podlaze vedle postele. Pak se nás zeptal, jestli jsme čisté a jestli máme na sobě čisté šaty, abychom si mohly sednout na jeho postel a neušpinily ji. Ale žádná z nás se samozřejmě necítila dost čistá pro jeho svatou postel.

Pak nám poručil sundat si šaty a přijít k němu do postele. V té chvíli jsem nevěděla, co se bude dít, ale ostatní dvě dívky evidentně věděly. Ihned si sundaly šaty a začaly se ho dotýkat a uspokojovat ho ....

I já jsem si sundala šaty, ale nechtěla jsem se účastnit této hry. On mi ohmatával prsa a silně je mačkal a mě to hrozně bolelo ... pak v jednu chvíli jsem toho měla dost, slezla jsem z postele a sedla jsem si o pár metrů dále.

Seděla jsem tam sama, úplně zmatená, a nemohla jsem pochopit, co se děje. Slyšela jsem jeho dech a zvuky uspokojení, a bylo jasné, že se nestará o můj stav mysli, ale pouze o vlastní rozkoš.

I když jsem se po této noci dále pár let účastnila seminářů a navštívila jsem Indii, už mě nezavolal ani se nepokusil mě znovu zneužít. Ale věděla jsem od mnoha dalších dívek, že měly s ním podobné zkušenosti. Některé z nich veřejně promluvily o svém sexuálním zneužití, ale byly prohlášeny za duševně nemocné nebo bláznivé.

Některé z nich jsou dosud v YIDL, některé odešly.

O této zkušenosti jsem s nikým nemluvila více než 10 let. Svámidží mě požádal, abych o tom nemluvila, a já jsem se bála, že kdybych o tom promluvila, stalo by se mi něco hrozného.

Na začátku jsem také myslela, že možná nejsem dost duchovně vyvinutá, abych to chápala, a pokračovala jsem ve cvičení jógy a ve své sádhaně. Pomaloučku se mi to však rozleželo a uvědomila jsem si, že on, jehož obětmi se stává tolik dívek, není ten pravý guru, po kterém toužím.

Žádné komentáře:

Okomentovat